Goed geregeld, voor iedereen

U wist het natuurlijk al een tijdje: Famed en Infomedics gaan samen verder. U leest hier als klant van Infomedics wat er voor u gaat veranderen.

Wat merkt u van alle veranderingen?

Voor u als Infomedics-klant verandert er op het eerste gezicht niet heel veel: u blijft tenslotte genieten van onze dienstverlening zoals u gewend bent. Dit gaat in de komende weken veranderen. Wij introduceren vanaf 1 juli namelijk onze nieuwe huisstijl! Dit betekent dat u een verfrist portaal, een nieuwe website en andere communicatiematerialen voor uw patiënten voorbij gaat zien komen. Lees hieronder wat u zelf kunt doen om onze nieuwe huisstijl te introduceren in uw praktijk.

Bekijk downloads

Laat uw patiënten weten dat de rekening voortaan in een roze envelop komt!

De grootste, zichtbare verandering is voor uw patiënten. Zij ontvangen hun rekening voortaan in een roze envelop. Omdat verandering altijd wennen is, vragen wij u om uw patiënten goed te informeren over deze wijziging. Hiervoor hebben wij verschillende communicatiematerialen ontwikkeld, eenvoudig te downloaden via de knop hieronder.

Het is belangrijk dat u uw communicatie richting patiënten op 1 juli aanpast. Vanaf 1 juli ontvangen patiënten de vernieuwde rekening in de roze envelop. Dit betekent het volgende:

  • Vervang de folders in uw praktijk (deze ontvangt u vlak voor of op 1 juli van ons);
  • Vervang, indien van toepassing, de poster(s) in uw praktijk (binnenkort te bestellen via deze website);
  • Plaats de vernieuwde slides op uw wachtkamerschermen (deze vindt u hier);
  • Vervang de teksten over Infomedics en het Infomedics logo op uw website (deze vindt u hier);
  • Infomeer uw patiënten over de wijzigingen. U kunt de voorbeelde-mail hiervoor gebruiken.

Het rekeningnummer en de gegevens van de Servicedesk blijven ook voor uw patiënten onveranderd.

Bekijk downloads

Bestel extra fysieke materialen

Onlangs heeft u van ons uw welkomstpakket ontvangen. Wij kunnen ons voorstellen dat u naast de flyers ook een poster voor in uw praktijk wil hebben. Deze bestelt u eenvoudig via onze bestelpagina. Ook extra setjes flyers en de bijbehorende flyerhouder, bestelt u eenvoudig zelf. Wij zorgen ervoor dat de materialen kosteloos én binnen vijf werkdagen worden bezorgd.

Bestelpagina

Nu al vragen?

Een veranderende organisatie brengt altijd vragen en soms wat onzekerheden met zich mee. Via deze website houden wij u op de hoogte van de veranderingen.

Bekijk onze veelgestelde vragen!
Heeft u al vragen? Bekijk dan onze veelgestelde vragen of neem contact op met uw accountmanager.

 

Bekijk veelgestelde vragen

Vijf keer goed geregeld

Gelukkig biedt het vernieuwde Infomedics ook voor u veel voordelen! Zo profiteert u van onze gezamenlijke kennis van alle segmenten binnen de zorg, kunt u gebruik maken van nieuwe en vernieuwde diensten én blijven wij uw portaal verbeteren. Vijf keer goed geregeld, het beste van twee werelden: welkom bij het nieuwe Infomedics!

Verbeterd en verfrist infomedics.nl voor u én uw patiënt

De nieuwe huisstijl gevisualiseerd. Eenvoud en gemak voor u en uw patiënt, en binnenkort ook meer self-service voor uw patiënt.

Volledig vernieuwde materialen patiëntcommunicatie

Duidelijke informatie voor uw patiënt, zowel digitaal als fysiek. En een rekening van Infomedics? Die zit voortaan in een roze envelop.

Infomedics InZicht- portaal in een nieuw jasje

We hebben uw portaal in lijn gebracht met de nieuwe huisstijl. Op termijn zullen wij hier ook nieuwe functionaliteiten aan toevoegen.

Wij combineren het beste van twee werelden

In de komende periode combineren wij het beste uit de Infomedics- en Famed-wereld voor u. Dan kunt u onbezorgd uw werk blijven doen.

Gebruik maken van (ver)nieuw(d)e diensten

Maak bijvoorbeeld gebruik van de koppeling met Exact Online of declareer eenvoudig Wlz via Infomedics.